Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@actual-it.si
Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@unistar.si
Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@astec.si
Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@actual-it.si
Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@actual-it.si
Podpora strankam +386 1 475 55 55 kadrovska@actual-it.si 
Podpora strankam +386 1 475 55 55 info@unistar.si

Politika zasebnosti

 

1. UVOD
Izjava o varstvu osebnih podatkov velja za obdelavo vseh osebnih podatkov v podjetju Unistar LC d.o.o., s sedežem v Ljubljani, Litostrojska cesta 56 (v nadaljevanju: podjetje), in vključuje podatke o strankah in ostalih posameznikih, ki so izrazili željo po sodelovanju (v nadaljevanju: kupec).
Podjetje je upravljavec obdelav osebnih podatkov kupcev. V nadaljevanju vam sporočamo, za katere namene obdelujemo vaše osebne podatke, ter podali ostale informacije, ki bi vas zanimale. Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo preko kontaktnih podatkov, navedenih v točki 9 te izjave.
Ta izjava o varstvu osebnih podatkov velja od 1. maja 2018. Nazadnje je bila posodobljena 1. maja 2018. Vsebina te izjave se lahko kadar koli spremeni, zato je njena zadnja različica vedno dostopna na naši spletni strani www.unistarpro.si. Če bi v izjavi prišlo do sprememb, ki bi bistveno vplivale na obdelavo vaših osebnih podatkov, vas bomo o tem nemudoma obvestili.

2. ZA KATERE NAMENE OBDELUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?
Podjetje obdeluje vaše osebne podatke, ko poslujete z nami, uporabljate naše spletne strani oz. kadar kakorkoli sodelujete z nami, za naslednje namene:
A. Izvajanje pogodbenih odnosov, kar vključuje vodenje in izvajanje naročil in pogodbenih aktivnosti.
B. Trženje, kar vključuje upravljanje baze osebnih podatkov in pošiljanje ponudb preko naslovljene direktne pošte, elektronske pošte, telefona ali osebno.
C. Marketinške aktivnosti, kar vključuje oglaševanje preko različnih komunikacijskih kanalov, kot so naslovljena direktna pošta, elektronska pošta, telefonski klici, spletna stran, družbena omrežja in podobno.
D. Pošiljanje periodičnih novic preko elektronske pošte.
E. Izvajanje raziskav in anket zadovoljstva kupcev in drugih trženjskih raziskav z namenom neprestanega izboljševanja internih postopkov in ponudbe.
F. Izvajanje nagradnih iger, ki vključujejo žrebanja in objavo podatkov o izžrebancih.
G. Zbiranje in obdelavo osebnih podatkov pridobljenih na strokovnih konferencah in promocijskih dogodkih v lastni organizaciji ali organizaciji drugih.

3. KAKO DOLGO HRANIMO VAŠE OSEBNE PODATKE?
Podjetje hrani podatke o kupcih za obdobje, ki je potrebno za dosego določenega poslovnega namena in v obsegu, ki je potreben za zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonodajo. Po zaključku veljavnega roka hrambe se podatki varno izbrišejo oziroma uničijo, anonimizirajo ali prenesejo v arhiv (razen če to prepoveduje zakon ali veljaven načrt hrambe zapisov).

4. KDO IMA DOSTOP DO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?
Podjetje osebnih podatkov kupcev ne posreduje tretjim osebam, razen:
zunanjim pogodbenim izvajalcem, ki podatke obdelujejo izključno v imenu, za račun, po navodilih in pod nadzorom našega podjetja (npr. vzdrževanje IT sistemov, administracija spletne strani, izvajanje elektronskega sporočanja,...) in
po potrebi državnim organom, na podlagi njihove utemeljene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka.

5. KAKO SO VAŠI OSEBNI PODATKI VAROVANI?
Za zagotavljanje zaupnosti in varnosti vaših osebnih podatkov smo sprejeli ustrezne ukrepe varovanja podatkov. To pomeni, da izvajamo organizacijske, fizične in tehnične ukrepe za varovanje osebnih podatkov pred nenamernim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spremembo, nepooblaščenim razkritjem ali dostopom do osebnih podatkov.

6. KAKO UVELJAVLJATE SVOJE PRAVICE VARSTVA OSEBNIH PODATKOV?
Kot posameznik imate pravico zahtevati pregled nad svojimi osebnimi podatki, pod določenimi pogoji pa tudi do njihovega popravka in/ali izbrisa. Poleg tega lahko uveljavljate pravico do omejitve obdelave svojih osebnih podatkov, pravico do ugovora obdelave ter pravico do prenosljivosti podatkov.
Če želite uveljavljati svoje pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov, se obrnite na nas preko kontaktnih podatkov, navedenih točki 9 te izjave.

7. ALI LAHKO UMAKNETE SVOJO PRIVOLITEV?
Potem, ko ste podali svojo privolitev, jo lahko kadar koli umaknete. Če želite umakniti svojo privolitev, se obrnite na nas preko kontaktnih podatkov, navedenih točki 9 te izjave.

8. KAKO VLOŽITI PRITOŽBO?
Če se želite pritožiti glede ravnanja našega podjetja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo preko kontaktnih podatkov, navedenih v točki 9 te izjave.

9. KAKO LAHKO STOPITE V STIK Z NAMI?
Če vas zanima, kako obdelujemo vaše osebne podatke, najprej preberite to izjavo. Za vsa vprašanja, pripombe, pohvale ali pritožbe se obrnite na naslov:
Unistar LC d.o.o., Ljubljana, Pooblaščenec za varstvo podatkov, Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana ali
elektronski naslov: dpo@unistarpro.si

 

 

Splošni pogoji servisa

 

Določila splošnih pogojev poslovanja servisne službe se uporabljajo za vse pogodbe o nakupu opreme ali naročila servisnih storitev, sklenjenih med podjetjem Unistar LC d.o.o., Ljubljana, Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju servis) in pogodbeno stranko, ki je fizična ali pravna oseba (v nadaljevanju naročnik). Določila pogojev poslovanja servisne službe so povezana z vzdrževanjem, s servisom in popravili vseh oblik tehničnega blaga, naprav, strojev in drugih predmetov (v nadaljevanju izdelek), za katere je bila sklenjena pogodba o prodaji, pogodba o opravljanju servisnih storitev ali naročila servisnih storitev. S podpisom servisnega naloga na servisu naročnik soglaša s splošnimi pogoji servisa:

 

  • Naročnik je seznanjen s cenikom storitev in nadomestnega blaga, ki jih servis nudi. Cenik je objavljen na spletni strani in na vidnem mestu v sprejemni pisarni servisa, s katerim je naročnik seznanjen ob predaji izdelka na servis.
  • Opravljene storitve in nadomestni ali zamenjani deli na izdelku se obračunajo po veljavnem ceniku.
  • Servis brez nadomestila prevzame vse zamenjane nadomestne dele izdelka.
  • Naročnik bo servisu plačal opravljeno storitev pred prevzemom izdelka, če ni drugače določeno s pogodbo ali drugim ustreznim dokumentom.
  • Servis bo o vseh naknadno ugotovljenih napakah naročnika obvestil pisno preko e-pošte ali telefonsko. Naročnik bo obveščen o vrsti napake, o vrsti storitve (plačljiva ali neplačljiva storitev) ter o višini stroška za odpravo napake. Šele po prejemu soglasja s strani naročnika, s katerim bo naročnik pooblastil servis za popravilo vseh naknadno ugotovljenih napak na izdelku, bodo le-te odpravljene.
  • Servis bo popravljen izdelek zadržal do plačila vseh zapadlih obveznosti s strani naročnika. Servis bo naročnika trikrat, v časovnem razmiku enega meseca, telefonsko ali pisno obvestil preko e-pošte, da je izdelek pripravljen za prevzem, in ga hkrati opozoril, da v kolikor popravljenega izdelka ne bo prevzel v roku treh mesecev od zadnjega pisnega obvestila, si servis pridržuje pravico, da izdelek postane njegova last. Z drugim opozorilom za prevzem popravljenega izdelka si servis pridržuje pravico zaračunati dnevno ležarino za izdelek, ki se obračuna po veljavnem ceniku.
  • Servis ne odgovarja za izgubo dodatkov, kot so npr. SIM kartice, pomnilniške kartice, mediji, USB sprejemniki, itd.
  • Servis ne odgovarja za izgubo podatkov na diskih in ostalih podatkovnih medijih.
  • Naročnik uveljavlja garancijski zahtevek s potrjenim garancijskim listom ali računom.
  • Popravilo, konfiguracija in namestitev programske opreme niso predmet garancijskih popravil in se naročniku obračunajo po veljavnem ceniku.
  • Servis naročniku zagotavlja zaupnost podatkov, ki se nahajajo na napravi, ki je sprejeta v servisno popravilo za čas izvajanja servisnega popravila oziroma hrambe naprave do prevzema.
  • Diagnostika na opremi izven garancije je brezplačna samo v primeru, če se naročnik odloči za popravilo opreme.
  • V primeru da je potrebno izdelek pred popravilom očistiti, se naročnika o tem obvesti takoj ob prejemu izdelka. V kolikor se potreba po čiščenju opazi, ko naročnik ni več prisoten v sprejemni pisarni servisa, se ga o tem nemudoma telefonsko ali pisno obvesti preko e-pošte. Šele po prejemu soglasja, v katerem se bo naročnik strinjal s čiščenjem, bo le-to izvedeno in obračunano po veljavnem ceniku.
  • V primeru naročnikovega uveljavljanja dodatno kupljenih zavarovanj servis ni dolžan pridobiti potrebne dokumentacije. Vso dokumentacijo medsebojno uredita zavarovanec in zavarovalnica.
  • S podpisom servisnega naloga naročnik potrjuje pravilnost kontaktnih podatkov (naslov, e-pošta in telefonska številka). Pisno soglasje naročnika velja kot potrdilo naročila, dobave, potnih stroškov, poštnine in opravljenega dela po delovnem nalogu.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?